Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз също имам добри впечатления от Техно Род, но това което ме примамва в чешките Стар Лайн е 3 годишната гаранция, която забравих да я спомена. Техно Род досега не са ми издържали три години, а при тях няма гаранция...единственото, което ме примамва там е цената - два пъти по-евтина от Стар Лайн.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Telerig Покажи съобщение
      Аз също имам добри впечатления от Техно Род, но това което ме примамва в чешките Стар Лайн е 3 годишната гаранция, която забравих да я спомена. Техно Род досега не са ми издържали три години, а при тях няма гаранция...единственото, което ме примамва там е цената - два пъти по-евтина от Стар Лайн.
      Това с гаранцията го зарежи !
      При скъсан тампон или разбит шарнир те изкарват теб виновен че караш офролд а не е умора на матеряла и си чал с гаранцията !
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • Първоначално публикувано от Telerig Покажи съобщение
        Аз също имам добри впечатления от Техно Род, но това което ме примамва в чешките Стар Лайн е 3 годишната гаранция, която забравих да я спомена. Техно Род досега не са ми издържали три години, а при тях няма гаранция...единственото, което ме примамва там е цената - два пъти по-евтина от Стар Лайн.
        3 години е доста разтегливо понятие...аз за тия 3 години мога да навъртя и 30000 и 150000км...че и нагоре, аз гледам километрите, годините не са определящи за здравината на окачване (освен ако не е стояла 15-тина години без да се кара)
        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
        ex Alfa 156 1,9 JTD
        ex Alfa 75 1,8

        Comment


        • Старлайна съм го слагал преди много години. Изкараха едвам 15 000.

          Comment


          • Благодаря за бързите отговори - съгласен съм изцяло - гледат се километрите, аз въртя по 15 - 20 000км на година, ако старлайна кара толкова означава, че си заслужава гаранцията в известен смисъл, но ако смяната е разправия и има някаква уловка с шарнири или тампони...не си струва изобщо. Ако е читав вносителя - добре, но инак работата си отива към турските.

            Comment


            • Te Starline дават 3 или 5г. гаранция и на филтрите ама ....
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • Аз пък от тия технород не съм доволен.
                В сервиз от тоя форум ги слагаха и на двата (166-ца и Мултипла) след има няма 300 км. се разскърцаха като някоя стара каруца.
                Гресираха ги и спряха да скърцат. Но единия след 1000 км. започна да тропа. Не тропане на счупено, а окачването тропа твърдо, а не меко и плътно. За толкова пари - толкова. Ако някой не разбира, то може и да не забележи, че не е нещо както трябва и всичко ще си бъде "нормално", защото тези коли така возели, примерно.
                Нямам наблюдение над моделите за 159-ка. Там може да е по-различно.
                Но има едно важно нещо - на почти всички коли задния голям тампон при оригиналното окачване е маслен. Всички не оригинални носачи задния тампон е просто гума. И винаги като смениш оригиналните носачи с не оригинални, просто колата става друга. Нищо общо с оригиналната возия на оригиналното окачване.
                Last edited by BO; d.m.y г., 16:02.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  Аз пък от тия технород не съм доволен.
                  В сервиз от тоя форум ги слагаха и на двата (166-ца и Мултипла) след има няма 300 км. се разскърцаха като някоя стара каруца.
                  Гресираха ги и спряха да скърцат. Но единия след 1000 км. започна да тропа. Не тропане на счупено, а окачването тропа твърдо, а не меко и плътно. За толкова пари - толкова. Ако някой не разбира, то може и да не забележи, че не е нещо както трябва и всичко ще си бъде "нормално", защото тези коли така возели, примерно.
                  Нямам наблюдение над моделите за 159-ка. Там може да е по-различно.
                  Абе и аз чувах, че зависи от модела на носачите, някои били мн читави, други не толкова...специално на Стилото и на 156-цата излезнаха доста здрави...на 159-ката като разбия окачването и като го сменя ще покарам и ще споделя.
                  Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                  ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                  ex Alfa 156 1,9 JTD
                  ex Alfa 75 1,8

                  Comment


                  • Колеги, искам да сменя маслото на скоростната кутия, че имам съмнения относно мазителните му качества вече а и гледам по сервизна книжка му остават 4000 км. пробег до смяна ... сутрин когато колата е студена първите 2 минути не превключва плавно. Колата е от подписа, ръчка. Маслото което са сложили при смяната е някакво холандско, 75w90 .. с такива характеристики масло ли да търся?
                    Last edited by angels; d.m.y г., 11:45.
                    Alfa Romeo 159, 1,9JTS EX

                    Comment


                    • Дайте акъл за майстор в гр.Варна да ми диагностицира /претрисането сутрин на студен мотор/ проблема, че с едно майсторче вече ударих греда.
                      А пък по добре няма да става а и не ми се чака докато почне да пали от 4 тия път
                      Alfa Romeo 159 JTDm
                      Alfa Romeo 155 TS

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Lunov Покажи съобщение
                        Дайте акъл за майстор в гр.Варна да ми диагностицира /претрисането сутрин на студен мотор/ проблема, че с едно майсторче вече ударих греда.
                        А пък по добре няма да става а и не ми се чака докато почне да пали от 4 тия път
                        Проверете дюзите, сутрин на първо палене с диагностика.
                        За варна - Иво (pininfarina)
                        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                        Comment


                        • Някой да каже какви са крушките на габаритите, че никъде не намирам?
                          http://www.youtube.com/watch?v=ePjq6MqNOdo
                          159 1.9JTDm
                          156 1.8TS ...exxxx
                          145 1.4TS ...exxxx

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Geri_ms Покажи съобщение
                            Някой да каже какви са крушките на габаритите, че никъде не намирам?
                            W5W
                            Alfa Romeo JTD - powered by 140 Монтански бизоня

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                              Проверете дюзите, сутрин на първо палене с диагностика.
                              За варна - Иво (pininfarina)
                              Как да стане, нали трябва да му я закарам
                              Alfa Romeo 159 JTDm
                              Alfa Romeo 155 TS

                              Comment


                              • Е оставяш я вечерта и на другия ден сутринта тествате...
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X